Přihlašovací jméno:
Přihlašovací heslo:




Zapomenuté heslo|Registrovat se
Informace a objednávky+420776862626
0
0 Kčobjednat
  1. Hlavní stránka
  2. Reklamace

Reklamace

Vrácení zboží a reklamace

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete jej dle Občanského zákoníku § 1829 zákona 89/2012 Sb. vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží Vám rádi vyměníme za jiné a pokud nebudete mít o výměnu zájem, vrátíme Vám peníze.

Jak postupovat, pokud se rozhodnete zboží vrátit?

  •  Kontaktujte nás (buď telefonicky na 776 862 626 nebo e-mailem info@inpenezenky.cz) a sdělte nám, že chcete odstoupit od kupní smlouvy
  •  Zašlete nám zboží spolu s průvodním dopisem ( a kopií faktury, originál doporučujeme uschovat) na Sell more s.r.o., Chudenická 1059/30, Praha 10, 102 00
  •  Zboží zašlete v pojištěném balíku do výše hodnoty zboží a co nejlépe zajištěné proti otřesům a možnému poškození při dopravě
  •  Ihned jakmile zboží převezmeme a zkontrolujeme, vrátíme Vám finanční prostředky Vámi zvolenou cestou

Jak postupovat, pokud se rozhodnete zboží reklamovat?

Našim zákazníkům se snažíme dodávat zboží v nejlepší kvalitě a jakosti. Nicméně i přesto se může stát, že bude zboží potřeba reklamovat.

 

  • Budeme rádi, když nás s Vašim problémem seznámíte - ať už telefonicky na 776 862 626 nebo na e-mailu info@inpenezenky.cz.
  • Stáhněte si  a vyplňte reklamační protokol, který naleznete zde - Reklamační protokol
  • Zašlete nám zboží spolu s vyplněným protokolem ( a kopií faktury, originál doporučujeme uschovat) na Sell more s.r.o., Chudenická 1059/30, Praha 10, 102 00
  • Ihned, jakmile zboží převezmeme, překontrolujeme, zašleme Vám kopii reklamačního protokolu a zboží dáme do servisu k reklamaci
  • Veškeré reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji, nejzazší termín pro vyřízení reklamace je však 30 dnů